BARISAN PEMUDA UMNO LARUT

BARISAN PEMUDA UMNO LARUT

Selasa, 25 Mei 2010

Tutup Mulut Anak Samy Vellu


Bukan main sedap mulut anak DS Samy vellu , S. Vell Pari kata UMNO menggunakan political assassin utk pecah belahkan BN. Konon komponen lain hanya sebagai penumpang sementara UMNO sebagai bas yang mereka tumpangi. Kalau jadi peenumpang kenapa sibuk tanya nak kerusi empuk la,sibuk kerusi tempat dia aircond tak sejuk la,nak duduk depan la. Kalau dah tumpang, buat cara tumpang la, jgn sibuk minta itu ini . Ingat yang jadi pemandu bas tu seronok ka Pari? Orang lain sibuk seronok2 tidur di belakang, si pemandu bersekang mata nak jaga keselamatan semua penumpang.

Di Ulu Selangor tu, si pemandu inilah yang bertungkus lumus siang malam, gerak seluruh jentera satu Malaysia sebab nak bagi kerusi empuk kepada parti Daddy si Pari ni. Mana dia anak buah S Vell Pari masa PRK Ulu Selangor dari negeri2 lain. Ciput pn tak nampak. Lain kali kalau nak cakap jgn ikut suka hati. Pemuda UMNO pun ada tahap kesabarannya. Sudah la nak bertempur dgn parti lawan satu hal , ini komponen masih nampak macam tidak sedar diri . UMNO dah banyak berkorban untuk komponen terutama MIC/MCA. Di Perak sekarang berapa kerusi yang MIC sumbang kepada pembentukan kerajaan negeri? Tapi kena DS Zambry sedia lanti wakil MIC jadi Speaker DUN? Berapa orang penasihat YAB MB Perak pulak yang terdiri daripada wakil MIC?

Apa lagi yang tidak puas hati kepada UMNO? Jangan terlalu melampau dalam soal ini. Pemuda UMNO tidak pernah masuk campur dalam sebarang urusan parti komponen lain. Tapi, jangan sampai kami hilang sabar. Sampai nak cabar presiden kami.

Kepada Presiden UMNO, saya berharap supaya mempertimbangkan soal kemenangan BN dalam PRK atau PRU nanti. Tidak ada gunanya kita pertahankan satu2 parti untuk kerusi tertentu sedangkan akhirnya BN yang kecundang. Jika pengundi Cina tidak mahu mengundi BN, kita tumpukan kepada pengundi Melayu. Jika mereka mahu calon dari kalangan Orang Melayu, kita perlu turuti asalkan BN menang. Soalnya bila BN menang, semua kaum dapat manfaat. Sampai hari ini belum ada kaum yang tertinggal atau terlepas pandang oleh Presiden UMNO / Pengerusi BN.

Kita berlembut dan menurut pun, mereka semakin minta macam - macam dari kita, Jangan sampai kerana nak menjaga hati akhirnya semua hancur termasuk cina dan india. Pakatan Rakyat tidak akan mampu membela nasib mana kaum sekali pun , mereka hanya penuh dengan retorik dan pembohongan dan gila kuasa. BN adalah masa depan rakyat Malaysia. UMNO bertanggungjawab menentukan masa depan itu. Jueteru kita tidak boleh terlalu beralah, Presiden UMNO sentiasa mendapat sokongan jutaan umat Melayu demi keamanan dan kemakmuran negara ini. Orang Melayu tidak pernah tamak, malah sentiasa mahu berkongsi kejayaan dengan semua kaum .

Pemuda UMNO sedah lama tidak menunjukkan taringnya kerana patuh kepada arahan Presiden. Namun sebagai anak, kami kadang kala tidak terlepas dari menderhakai arahan orang tua. Kami anak muda , darah kami panas ..!!

4 ulasan:

  1. Samy Vellu ni masih tak mau beri generasi muda memegang tampuk MIC. Letak jawatan sajalah kalau dah rakyat Malaysia pun tolak kau pada PRU ke 12.

    Tools of the Illuminati in Malaysia.

    BalasPadam
  2. Ni lah jenis bangsa bangsat..

    1. Dia tau bapak dia orang dah benci, so cari mangsa untuk pikul kesalahan

    2. Mungkin dia ingat BN / UMNO dah goyang, dia cuba cuba test market, jenis keling macam ini , kalau BN lemah conform dia ikut DAP @ PKR, kerana dia nampak ada untung disitu..

    KEPALA BAPAK DIA ...

    BalasPadam
  3. syabas ini baru suara Pemuda...jangan sampai kera di hutan disusukan anak di rumah mati kelaparan.

    BalasPadam
  4. Sambil menyifatkan persepsi orang Melayu semakin memihak kepada Pakatan Rakyat (PR), perikatan berusia dua tahun ini sedang menyusun strateginya memfokus pengundi Melayu luar bandar dengan menembusi kubu Umno pada pilihan raya umum ke-13.PR berpendapat petanda-petanda sokongan orang Melayu kepadanya makin jelas di Hulu Selangor dan Sibu walaupun ramai selama ini beranggapan ia banyak bergantung pada sokongan Cina dan India.Ketua Umumnya, Datuk Seri Anwar Ibrahim berkata

    BalasPadam