BARISAN PEMUDA UMNO LARUT

BARISAN PEMUDA UMNO LARUT

Ahad, 31 Oktober 2010

PERTANDINGAN KAROM PIALA DATO' DAUD DAN SERAHAN SUMBANGAN KEPADA CAWANGAN PEMUDA DUN SELAMA UTK PEMBUKAAN AKAUN

Pemuda UMNO Bahagian merakamkan jutaan terima kasih kepada YB Dato Mohamad Daud selaku ADUN Selama yang sudi menaja pertandingan Karom dan menyumbangkan sebanyak RM100 kepada setiap pemuda cawangan sebagai dana untuk mengadakan aktiviti di peringkat cawangan . pada hari tersebut cawangan - cawangan yang telah mempunyai akaun masing - masing mendapat tambahan RM100 lagi sebagai tambahan daripada sumbangan Pemuda Bahagian untuk membuka akaun sebelum ini.
Saya amat berharap agar wakil - wakil rakyat di Larut akan dapat memberikan komitmen yang seumpama di DUN-DUN lain sebagai sumber kewangan kepada pemuda di peringkat cawangan. walau bagaimanapun , YB2 masih komited dalam perkara2 lain untuk kepentingan pemuda Larut.
Terima kasih sekali lagi kepada Dato Daud,kepada cawangan yang gagal hadir pada majlis tersebut,mereka masih berpeluang untuk mendapatkan sumbangan tersebut dengan syarat membuka akaun dengan Agro Bank cawangan Selama yang mana semua keperluan boleh diuruskan melalui pejabat Adun Selama.







1 ulasan:

  1. slm ziarah
    tahniah atas prog yg telah dijlnkan
    pohon follow dan paut blog baru kami
    tq
    http://pemudaumno-nibongtebal.blogspot.com/

    BalasPadam