BARISAN PEMUDA UMNO LARUT

BARISAN PEMUDA UMNO LARUT

Isnin, 25 Oktober 2010

PAS DAN DATO NIKAH KAHWIN

" ini undang - undang kita yang buat..semua tu boleh pademmm(padam)...."
bermula dengan mengkafirkan orang UMNO hinggalah mengajak orang UMNO dan rakyat makan duit judi. telah menjadi sifat PR yang mana DSAI menjadi master mind mereka , konsep menyerang walaupun salah menjadi taktik perjuangan mereka sekarang . kalau kita mengikuti kes mahkamah ketua umum pkr , kita boleh melihat kehebatan mereka bersilat mencari salah pihak lain . Malah sehingga mencari pengaruh dan sokongan dari luar . Mereka sedang cuba 'membuktikan' kpd mahkamah bahawa anwar tdk bersalah. Itu di mahkamah! Apalah sangat untuk membohongi rakyat dalam ceramah mereka .
Saya fikir tidak ada gunanya kita membalas ceramah mereka dengan ceramah kita semata -mata.
Saya cabar Pemuda Pas membuktikannya di pentas DEBAT !!!! Saya mahu Ketua Pemuda Pas Larut membuktikannya di pentas bersama - sama dengan saya . Demi menegakkan kebenaran perjuangan Agama , Bangsa dan Negara.

1 ulasan:

  1. Tak yah la berdebat.. buang masa je.. kami rakyat dah bosan dgn semua ni.. tengok berita utama tv3 pun bosan.. berita tv3 macam tak da kualiti langsung.. lebih baik tengok national geografi ke, discovery ke, ada la jugak bende berfaedah dapat.. cakap nak jadi negara maju.. kalau asyik berdebat sampai ke tua pun malaysia tak kan maju.. sebab byk sangat benda mengarut..

    BalasPadam