BARISAN PEMUDA UMNO LARUT

BARISAN PEMUDA UMNO LARUT

Isnin, 25 Oktober 2010

PAS DAN DATO NIKAH KAHWIN

" ini undang - undang kita yang buat..semua tu boleh pademmm(padam)...."
bermula dengan mengkafirkan orang UMNO hinggalah mengajak orang UMNO dan rakyat makan duit judi. telah menjadi sifat PR yang mana DSAI menjadi master mind mereka , konsep menyerang walaupun salah menjadi taktik perjuangan mereka sekarang . kalau kita mengikuti kes mahkamah ketua umum pkr , kita boleh melihat kehebatan mereka bersilat mencari salah pihak lain . Malah sehingga mencari pengaruh dan sokongan dari luar . Mereka sedang cuba 'membuktikan' kpd mahkamah bahawa anwar tdk bersalah. Itu di mahkamah! Apalah sangat untuk membohongi rakyat dalam ceramah mereka .
Saya fikir tidak ada gunanya kita membalas ceramah mereka dengan ceramah kita semata -mata.
Saya cabar Pemuda Pas membuktikannya di pentas DEBAT !!!! Saya mahu Ketua Pemuda Pas Larut membuktikannya di pentas bersama - sama dengan saya . Demi menegakkan kebenaran perjuangan Agama , Bangsa dan Negara.

2 ulasan:

  1. Tak yah la berdebat.. buang masa je.. kami rakyat dah bosan dgn semua ni.. tengok berita utama tv3 pun bosan.. berita tv3 macam tak da kualiti langsung.. lebih baik tengok national geografi ke, discovery ke, ada la jugak bende berfaedah dapat.. cakap nak jadi negara maju.. kalau asyik berdebat sampai ke tua pun malaysia tak kan maju.. sebab byk sangat benda mengarut..

    BalasPadam
    Balasan

    1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Padam