BARISAN PEMUDA UMNO LARUT

BARISAN PEMUDA UMNO LARUT

Khamis, 28 Januari 2010

Terima Kasih Kepada Yang Hadir

Saya mengucapkan jutaan terima kasih kepada semua yang hadir ke majlis Re-union UMNO semalam di rumah saya . Majlis BBQ yang sengaja saya adakan semata - mata untuk bertemu dengan semua rakan - rakan UMNO terutamanya pemuda dari seluruh Bahagian Larut. Adalah amat mengharukan apabila lebih 500 anak muda terutamanya, hadir memeriahkan majlis malam tadi. Ratusan motorsikal anak muda membanjiri perkarangan rumah saya malam tadi. Ini merupakan petunjuk bahawa anak muda masih bersama UMNO dan mereka semakin memahami perjuangan UMNO.

Juga terima kasih kepada semua rakan - rakan ketua pemuda dan ahli yang bertungkus lumus membantu menjayakan majlis itu. Saya juga ingin memohon maaf diatas sebarang kekurangan dalam majlis semalam. Saya tidak menjangkakan kehadiran yang sebegitu ramai . Insyallah saya akan mengadakan lagi majlis seumpama di masa akan datang. Semoga Allah merapatkan hubungan silaturrahim diantara kita demi memperjuangkan Agama , Bangsa dan Tanahair.

Selam Perjuangan.

1 ulasan: