BARISAN PEMUDA UMNO LARUT

BARISAN PEMUDA UMNO LARUT

Khamis, 26 Ogos 2010

SEDAR WAHAI INDON

1.Adalah sangat kurang ajar rakyat negara jiran , Indonesia yang kononnya sebuah negara Islam terbesar di dunia apabila segelintir rakyatnya yang bodoh dan primitif memijak dan meludah Jalur Gemilang . Malah mereka juga membakar Jalur Gemilang sebagai reaksi gila yang mengundang kemarahan dan kebencian rakyat negara ini.
2. sedarkah mereka bahawa kita di sini begitu sabar dengan kerenah rakyat mereka yang berbangsat ke negara ini mencari rezeki.
3. asal ada pembunuhan sahaja , sebahagian besarnya melibatkan rakyat Indon.
4. rompakan , pecah rumah , rogol , kongsi gelap , cukup besar jumlah rakyat negara itu yang terlibat.
5. kita tidak pernah bertindak sehingga membakar bendera negara mereka. lembut dan baik sungguh hati kita rakyat Malaysia.
6. bila pembantu indon didera , rakyat indon protes dan ugut rakyat Malaysia yang berada di negara mereka . hebat mereka !!
7. bila majikan di negara kita kehilangan anak ( akibat sendikit culik warga indonesia ) , atau majikan kerugian ribuan ringgit keran sikap panjang tangan sebahagian pemabntu rumah indon kita tidak sampai membalik tahi ke kedutaan indon.
8. kerajaan perlu pertimbangankan semula kemasukan rakyat indon ke negara ini. masih ramai rakyat negera lain yang boleh kita ambil bekerja di negara kita.
9. hantar pulang semua warga indon . biar mereka protes lagi . akhirnya mereka akan melutut pada kita , bila hasil kekayaan negara ini tidak lagi mampu mereka nikmati bersama.
10. Dato Seri Hishamudin perlu tegas dalam perkara ini , begitu juga Dato Anifah Aman. jangan biar mereka pijak kepala kita dan tidak menghormati kerajaan dan kedaulatan negara kita.
11. samseng-samseng politik yang ada di negara kita dalam pembangkang sudah cukup membuat kerajaan dan maruah kita tercabar. jangan biarkan ianya terus dicalari.
12. kita perlu tegas dan jangan takut.
13. Pemuda UMNO Larut mengutuk sekeras - kerasnya tindakan rakyat Indon ini. mereka langsung tidak menunjukkan bahawa mereka bangsa yang bertamadun. Protes buduh pakkk!!!!

1 ulasan:

  1. Nak kutuk ape ... ni semua nye perancangan politik ... kalu tak buat mcm ni mana nak naik kan budget beli kelengkapan perang & jaga sempadan dll , faham2 le kalu tak de kes mcm mana nak maintain n tambah duit unuk kementerian pertahanan .. semau dah dlm poket rakyat bro.....

    BalasPadam