BARISAN PEMUDA UMNO LARUT

BARISAN PEMUDA UMNO LARUT

Selasa, 8 Disember 2009

Pertahankan BTN

Isu Biro Tatanegara begitu kuat bertiup dalam sehari dua ini . Ahli Parlimen Bukit Bendera Liew Chin Tong memberitahu bahawa BTN mendapat peruntukkan sehingga 74 juta semata - mata untuk meningkatkan semangat perkauman . Bagi saya , jangankan 74 juta 740 juta sekali pun DAP dan Ching Tong tidak ada hak untuk mempertikaikannya , kerana BTN diwujudkan untuk membina siasah dan jati diri terutamanya orang Melayu . BTN membina orang Melayu supaya lebih sensitif dengan ekonomi , sosial , agama dan persaudaraan dalam negara ini . Saya sendiri lahir dari kilang BTN sebelum diberikan peluang untuk menjadi pemimpin pemuda di bahagian .
Adalah amat kurang ajar lagi bila Ahli Parlimen Ipoh Barat ,M Kulasegaran turut mempertikaikan tentang ketuanan Melayu . Kedua - dua Yang Berhormat DAP ini cuba menyemarakkan isu perkauman apabila mereka dengan terbuka menghina orang Melayu . Apakah tafsirannya kepada mereka ini selain daripada meraka sendirilah yang mengobarkan isu perkauman di negara ini . Pernahkah pemimpin politik UMNO ( yang DAP katakan lahir dari kilang BTN ) yang mencabar sesiapa atau mana - mana kaum di Malaysia ini atas dasar perkauman .
Malah sejak kebelakangan ini , kaum - laum lain yang lebih menjadi -jadi mengapi - apikan isu perkauman sedangkan Orang Melayu terus bersifat defensive . Saya tidak teragak - agak dan amat aykin bahawa pemimpin - pemimpin DAP ini sebenarnya lahir dari kilang komunis . Kerana itulah mereka melihat bahawa perpaduan orang Melayu adalah ancaman kepada survival politik mereka . Mereka seolah tidak pernah takut kepada Orang Melayu , malah mendendangkan lagu - lagu yang sentiasa menghina orang Melayu .

PERINGATAN KEPADA DAP !!!!!!

MELAYU PENDUDUK ASAL TANAH MELAYU !!!

JANGAN SESEKALI MEMPERTIKAIKAN HAK KEISTIMEWAAN MELAYU!!

ITU HAK KAMI !!!!!!

Sifat kurang ajar DAP ini harus dilihat oleh semua orang Melayu tanpa mengira fahaman politik sebagai ancaman besar kepada bangsa Melayu . Menteri - menteri di Jabatan Perdana Menteri perlu bersatu menangani permainan politik terancang ini . Presiden kita akan diserang selepas ini ,semata - mata untuk menggagalkan Gagasan 1 Malaysia yang begitu besar ancamannya kepada DAP dan rakan - rakan pakatan haramnya . BTN adalah sasaran utama untuk mereka sebagai senjata bagi menampakkan UMNO tidak jujur . Memang cukup biadab parti berasaskan komunis ini !! BTN lah yang sebenarnya terus membenarkan mereka dapat berpolitik dalam sistem demokrasi dengan lebih sempurna . kalau tidak ... pemimpin Melayu akan jauh lebih agresif dari apa yang mampu dilihat hari ini . Melayu menjadi lebih cintakan keamanan Tanah Air daripada bertumpah darah mempertahankannya..........
Fikirlah wahai DAP..!!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan