BARISAN PEMUDA UMNO LARUT

BARISAN PEMUDA UMNO LARUT

Rabu, 30 September 2009

Manusia yang tamak dan gila kuasa tidak akan pernah merasa rugi kalau bangsanya tergadai, apa yang mahu dikejar hanyalah impian peribadi . Menjadikan perjuangan membela rakyat sebagai landasan , mereka rakus menyelidik kelemahan bangsa sendiri. Lantas menggunakan segala kebodohan bangsa untuk mencapai matlamat politik . Saya tidak bermaksud menyalahkan parti pembangkang seperti PAS atau Keadilan yang menjadi parti yang dominasi oleh org Melayu dalam pakatan pembangkang , tetapi saya memfokuskan kepada satu puak Melayu yang menggunakan parti - parti politik tadi untuk memuaskan kehendak dan cita - cita mereka . Melayu jenis ini wujud dalam mana - mana organisai politik termasuk di dalam UMNO sendiri . Kerana itulah saban masa dan tahun kita boleh melihat ahli parti malah pemimpin UMNO yang berpaling tadah meninggalkan UMNO kerana gagal memuaskan kehendak peribadi mereka. lalu mereka meletakkan segala kesalahan kepada parti . Pelbagai tuduhan dilemparkan kepada parti yang selama ini bukan sahaja berjasa kepada mereka , malah seluruh keturunan mereka . Mereka adalah Melayu Parasit ( MP ).
Menghimpunkan semula Melayu adalah satu tugas yang amat berat untuk dipikul oleh generasi hari ini . Namun , saya percaya nasi belum menjadi bubur . Sebagai pejuang kita harus mengorak langkah menjadikan UMNO mampu terus bertahan dengan peningkatan jumlah ahli dan juga kejayaan ahli - ahlinya sepanjang bersama UMNO .
Kembali kepada apa yang pernah kita lakukan semasa awal kemerdekaan dahulu . Kita yakin dengan kemampuan kita , kita sanggup untuk bersama rakyat dalam apa jua keadaan , kita sanggup untuk bersekang mata demi rakyat . Kita merasakan bahawa kita belum memiliki apa - apa lalu kita harus terus berusaha menjayakan agenda perjuangan bangsa . Ideologi yang kita bawa semasa diawal pembentukan negara dahulu adalah ideologi terbaik untuk menghimpun semula Melayu . Ketegasan dan keyakinan kita sebagai Melayu dan menyedari bahawa hanya Melayu sahaja yang mampu mensyabilkan negara ini harus dikembalikan . Adalah amat malang bagi kita kerana ada dikalangan kita yang merasakan menghormati Jalur Gemilang sama seperti menghormati UMNO , mempertahankan Kedaulatan Raja - Raja Melayu sebagai Raja Berperlembagaan adalah seperti mempertahankan UMNO . Lantas menghasut seluruh Melayu untuk tidak menghormati Jalur Gemilang dan Raja Melayu . itulah yang berlaku kepada kita sekarang . Lupakan perjuangan Melayu Parasit , kembali kepada agenda perjuangan asal kita . Melayu Pas.Melayu Keadilan , Melayu UMNO , malah seluruh Melayu , jangan lagi kita menjadi mainan Melayu Parasit yang telah hilang nilai perjuangan mereka . Menyembunyikan ideologi Mark , dan berjuang atas dasar kesamarataan . Mark barangkali tidak bersalah kepada ideologi komunisme , malah jutaan manusia hari ini telah selesa dengan ideologi itu , mereka telah imun dengannya . Kini Melayu Parasit menggunakan pendekatan yang hampir sama untuk menidakkan penyatuan Melayu untuk Melayu. Melayu Parasit ini satu hari nanti akan kembali kepada Tuhannya , namun generasi yang mereka tinggalkan akan menjadi imun dengan ideologi pembawaan mereka sedangkan ideologi itu bakal menghilangkan Melayu di dunia ini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan